Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kokius dokumentus turiu pateikti, norint gauti vartojimo kreditą?


Jei norite gauti vartojimo kreditą turite pateikti savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - LR piliečio pasą, asmens tapatybės kortelę arba leidimą nuolatos gyventi Lietuvoje.




2. Kokio laikotarpio pajamas turiu gauti?


Vartojimo kreditą galite gauti, jei jums mokamas atlyginimas pagal darbo sutartį (minimalus nepertraukiamas darbo stažas – 4 mėn), jei esate pensininkas, pareigūnas, ūkininkas, individualios įmonės savininkas, dirbate pagal verslo liudijimą ar turite individualios veiklos pažymėjimą.




3. Dėl kokių priežasčių man gali būti atsisakyta suteikti kreditą?


Kreditą Jums gali būti atsisakyta suteikti, kai bus atliktas Jūsų finansinis statuso vertinimas, kuris neatitiks įprastinių reikalavimų. Pavyzdžiui, Jūsų pajamos yra nepakankamos arba Jūsų darbo stažas dabartinėje darbovietėje yra per trumpas (mažiau nei 4 mėn.). Kredito galite negauti ir tuomet, jei esate įsiskolinęs kitoms įstaigoms, vėluojate atsiskaityti su kitais paslaugų tiekėjais ar turite blogą asmeninę kredito istoriją, didelių finansinių įsipareigojimų ir pan.




4. Kaip man sužinoti, kokią kredito dalį man dar liko sumokėti?


Pasiteirauti apie likusias mokėti įmokas galite telefonu 8 700 55966 arba el. paštu info@manokreditas.lt.




5. Kaip galiu grąžinti kreditą anksčiau numatyto laiko?


Sužinokite likusią grąžinti sumą ir sumokėkite. Likusią kredito dalį galite sužinoti paskambinę telefonu 8 700 55966 arba el. paštu info@manokreditas.lt.




6. Noriu grąžinti kreditą anksčiau laiko. Ar man tai naudinga?


Taip, jei sutartyje numatytos kredito palūkanos, jos bus perskaičiuotos Jūsų naudai, t.y. palūkanos bus apskaičiuotos iki kredito grąžinimo dienos.




7. Kokia tvarka yra nagrinėjami klientų prašymai ir pretenzijos?


Klientų prašymai, pretenzijos ir skundai priimami: El. paštu : info@manokreditas.lt Adresu: Ozo g. 12A-1, Vilnius




8. Kiek laiko nagrinėjami klientų pateikti skundai/pretenzijos?


Atsakymą į skundą pateiksime per 30 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Papildomai pažymimė, jog suabejoję mūsų atsakymu, turite teisę kreiptis į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, kuri nagrinėja vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo. Interneto svetainės adresas: www.lb.lt Adresas korespondencijai: Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius El.p. pt@lb.lt Tel. (8-5) 268 05 01, (8-5) 268 05 02




9. Sutikimas tvarkyti asmens duomenis - kas tai?


Pasirašę sutikimą tvarkyti asmens duomenis Jūs suteikiate mums teisę kreiptis į valstybinius registrus bei kitas sutikime išvardytas duomenų bazes ir gauti duomenis, kurie bus naudojami Jūsų pateiktai informacijai patikrinti, mokumui bei rizikai įvertinti ir įsiskolinimui valdyti. Jei sutikimo nepasirašysite – mes negalėsime Jums pateikti vartojimo kredito pasiūlymo.




10. Kiek esu skolingas?


Sumą galite sužinoti prisijungę prie savitarnos arba el paštu info@inhouseloan.lt arba skambinti telefonu 8 700 55966.




11. Kaip sumokėti įmokas?​


Mokėjimus turi atlikiti į UAB „Mano kreditas“ sąskaitą, rekvizitai apmokėjimui:

Gavėjo bankas: AB SEB bankas;

Įmonės kodas: 302441092;

Sąskaita: LT04 7044 0600 0723 0212;

Mokėjimo paskirtis: sutarties numeris arba paskolos gavėjo kodas bei vardas, pavardė.




12. Įmoką sumokėjau, per kiek laiko ji bus įskaityta?


Priklausomai nuo apmokėjimo būdo, įmokos įskaitymas gali užtrukti iki 3 darbo dienų.




13. Ar yra galimybė atsisakyti sutarties? Kaip ir per kiek laiko tai galima padaryti?


Sutarties galite atsisakyti pasinaudojus viena iš galimybių:

2 dienų apsisprendimo laikotarpis. Dviejų kalendorinių dienų laikotarpis, per kurį vartojimo paskolos gavėjas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti vartojimo paskolos sutarties ir grąžinti paskolos davėjui jam išmokėtą vartojimo kredito sumą, nemokėdamas palūkanų ir jokių kitų mokesčių, išlaidų ar kompensacijų. Apsisprendimo laikotarpis prasideda nuo lėšų pagal sudarytą vartojimo paskolos sutartį išmokėjimo dienos.

Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti vartojimo kredito sutarties per apsisprendimo laikotarpį, ne vėliau kaip iki šio laikotarpio pabaigos, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 55 966 arba pateikti prašymą el. paštu info@inhouseloan.lt bei grąžinti pervestas lėšas iki šio laikotarpio pabaigos.

14 dienų atsisakymo laikotarpis. Vartojimo kredito gavėjas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti sutarties per keturiolika kalendorinių dienų nuo pagrindinėse sąlygose nurodytos sutarties sudarymo dienos, o jei sutartis gaunama vėliau – nuo jos gavimo dienos. Apie atsisakymą turite pranešti raštu. Tuomet ne vėliau kaip per trisdešimt kalendorinių dienų nuo minėto pranešimo išsiuntimo dienos paskolos davėjui turite grąžinti bendrą paskolos sumą ir iki šios sumos grąžinimo dienos paskaičiuotas palūkanas. Jei nurodyti terminai praleidžiami arba grąžinama ne visa mokėtina suma, laikoma, kad sutarties nebuvo atsisakyta.

Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti vartojimo paskolos sutarties per 14 dienų, ne vėliau kaip iki šio laikotarpio pabaigos, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 55 966 arba pateikti prašymą el. paštu info@inhouseloan.lt bei grąžinti pervestas lėšas.




14. Ką daryti jeigu pasikeitė mano kontaktiniai duomenys?


Apie savo pasikeitusius kontaktinius duomenis informuokite telefonu 8 700 55 966 arba el. paštu info@manokreditas.lt.




15. Neradote rūpimo klausimo?


Skambinkite mums telefonu 8 700 55966 (pirmadienį – ketvirtadienį 8-17 val., penktadienį 8-16 val.) arba rašykite el paštu info@manokreditas.lt